Så ser ditt hår ut efter en norge resa.

Den hederliga toffsen följer med mig vart jag än går, dom dagarna då
man inte orkar göra någonting annat åt sitt hår. Alltid lika kul när man
får släppa ut det, man kan som se på håret vad man vart med om. Vilket
väder det varit, vart man har varit, hur det luktar..

.. Av håret att bedöma kan säga att jag har varit med fiskhänder i det,
ni kan gissa hur det luktar.


Nu ska jag koka mexicanasoppa, sen ska jag slå på ett par avsnitt av Games of thrones,
som jag förövrigt kan rekomendera till ALLA! SÅ JÄVLA BRA SERIE!




Kommentarer
Postat av: blåndi

tack för att nån håller me mej!!!

2011-07-06 @ 20:11:57
URL: http://turbopingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0