Saknade Hanna.

I Ondags for jag, Hanna och Linn till Piteå havsbad och solade och badade. På
kvällen kom dom+Sandra hem till mig och grillade, bastade och bara mös på.
Efter denna roliga dag var det dags att säga hejdå till Hanna, som åker tillbakä
till Österriket efter ett år här i Sverige. Har varit så kul att lära känna henne dethär
året, lite synd bara att vi kom varandra som närmast nu på slutet. MEN, vi har redan
planerat att boka flygbiljetter och sticka ner till Wien för att hälsa på henne inom en
snar framtid, jag längtar redan! :)


I väntan på bussen till havsbadet.


En bild på finalinn som finahanna fotade. (Observera mitt hår som flyger omkring)


En massa gott.


Jag kirrade souvas och Sandra tittade på.


Sandra fotade en skakig bild på mig och Hanna.


Mysfaktor på hög nivå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0