Sömnlösa nätter

02:44. Jag kan inte sova. Har totalt vänt på dygnet. Å andra sidan har jag
alltid varit ett nattuggla. Lugnet och stämningen på nätterna, det gillar jag.

Idag har jag inte gjort mycket alls. Följde med Jens när han tatuerade sig
för 4:e gången. Och tro mig, jag har redan börjat planera in en 3:e, bokar
nog tid inom en snar framtid, det blir ett beroende!
Sen så for vi till Klövern
en sväng, sen inte mycket mer.

Fick tillbaka mina provsvar idag. Har tagit en massa prover för att kolla vad
det är som gormar med magen, men proverna gav inget svar. Vilket innebär
att jag måste fortsätta ta ännu mer prover, jippieyey.

Trots att jag inte är det minsta trött, tror jag att jag ska krypa ner under
täcket och vänta på att Jens, som är fyllechaffis, ska komma hem. Finns
det något mysigare än när den man älskar kommer och kryper upp bredvid
en? Knappast. :)



Jävulskt bra låt. Hinder är förövrigt jävulskt bra. Säg inge annat.

NATTI! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0