Tack för alla stunder jag får dela med dig.



Du gör en glad på dom gråa och trissta dagarna. Är jag ledsen kommer du och
alltid och ger mig en oskyldig slick i ansiktet, precis som att du försöker torka bort
mina tårar. Jag vet att du förstår.

Du hoppar alltid upp i sängen och ligger tätt intill mig när Jens far på morgonen.
Om du vill att vi ska vakna, slickar du mig alltid i ansiktet. Aldrig Jens, för att
du vet att han blir irriterad på dig. Men när det kommer till att busa duger Jens
bäst. Du står i fönstret och väntar på att han ska komma hem, längtar och längtar.

Det har bara gått ett par månader sen vi lärde känna dig. Första gången jag
fick hålla i dig visste jag att du var någon speciell. Jag och Jens skulle aldrig
klara oss utan dig, det säger vi jämt. Vi kommer ha så mycket kul tillsammans,
tack för stunderna jag får dela mig dig, varje sekund varje minut.

Hoppas du vet att du är älskad, fina lilla skapelse. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0