Frågor




Vad heter du?
- Sandra Harlin
I mellannamn då? - Ingegerd
Vart bor du? - Luleå.
Trivs du där? - Jorå, än så länge!
Brukar du läsa horoskop? - Ja, det händer.
Har du körkort? - Ja, jag har hunnit ha de i 2 veckor ungefär.
Äger du några converseskor? - Jov två stycken. Svarta och vita.
Favoritdjur? - hund såklart!
Vad spenderar du dina pengar på? - godis, mat och kläder!
Senaste konserten? - Hm, Twister Sister på LK förra året.
Festar du? - Ja de händer.
Sprit, cider, vin eller öl? Cider
Brukar du bli för full? - Nejnej!
Antal kuddar i sängen? - 3 stycken
Kan du baka bullar? - Självklart.
Bläck eller blyerts? - Bläck.
Mc donald's eller burger king? Burger King
Är du allergisk mot något? - Japp, vissa frukter.
Äger du ett busskort? - ´Japp.
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - Röd mjölk
Vad åt du till frukost? - Havregrynsgröt
Hur ser du ut idag? - Svarta shorts, och en blå tröja + underkläder under det.
Nästa mål i ditt liv? - Gå ut skolan och börja jobba.
Vad såg du senast på tv? - Minns inte, de var ett tag sen.
Hur svarar du i mobilen? - "Hallå" eller "hej"
Vem ringde du senast? - Mamma.
Antal timmar sömn inatt? - Typ 8-9 kanske
Sov du ensam? - Jaa
Vad innehåller din favoritnattmacka? - En ost och skinkmacka doppad i varmchoklad.


SENASTE PERSON SOM

Sov i din säng: Min syster
Såg dig gråta: Syster tror jag elr mamma.
Fick dig att gråta: Kärleksbeskymmer!
Du gick på bio med: Daniel
Du gick på stan med: Mamma
Skällde på dig: Hm, mamma eller pappa?
Skickade ett e-mail till dig: Jadu ingen aning..

HAR DU NÅGONSIN

Sagt "jag älskar dig" och menat det? - Men självklart!
Bråkat med ditt husdjur? - Ja, jag har ju en byracka vid namn Saga här hemma.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - Jag tror inte det.

SAKER


Tar du droger? - Nejnej
Dricker du? - Ja det händer.
Vad är du mest rädd för? - monstret under min säng!
Vart vill du gifta dig? - I en kyrka kanske?
Vad hatar du verkligen? - Ingenting just nu!
Har du varit kär? - Oja!
Har du ett jobb? - Nja, typ. Är ibland och hjälper till på Restaurang ormberget.
Gillar du att ha folk omkring dig? - Ja, men är skönt att vara ensam också, ibland. 
Är du ett hälsofreak? - Nej.
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på?
Beror på vad man definierar som "kär", men ja.
Är du ensam nu? - Jaa :(
Några piercings/tatueringar? - Jaa. En piercing i näsan och en taturing på skulderbladet
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - Ingen jag kommer på nu!
Vill du gifta dig? - Ja, någon gång.
Vill du ha barn? - Självklart 4st.

FAVORIT

Rum i huset? - Mitt rum, såklart.
Typ av musik? - rock n roll såklart!!
Månad? - Mars

DE SENASTE 48 TIMMARNA

Gråtit? - Nej, det var länge sen.
Köpt någonting? - Nej
Varit sjuk? - Nej.
Sagt "jag älskar dig"? - Nej
Träffat nån ny person? - Jodå flera stycken.
Saknat någon? - Ja.
Kramat någon? - Nej
Kysst någon? - Nej

SENASTE


Låt du hörde: Dancing in the dark - Bruce Springsteen
Film du såg: Oj, länge sen jag såg en film..
Drink du köpte: Loka-päron
Mat du åt: thaimat <3
Person du sa att du älskade: ......
Gången du åt en 7-Eleven korv: Hm.. för några helger sen kanske.
Människa du slog: Min syster, på skojj!!
Längsta bussresa? Vilhelmina
Irritation: Folk som inte vågar vara ärliga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0