Iron Maiden - Fear of the dark




Provade en jätte häftig sak här för någon vecka sen.. jag var ensam hemma och gick omkring och lyssnade på min MP3 som var nyladdad med en massa musik, bland annat fear of the dark.. Ja la mig i sängen och höjde volymen och njöt av min absoluta favoritlåt..jag började leva mig in i låten, jag såg publiken som sjöng med, iron maiden på scenen. Jag var verkligen där.. sen fick jag gåshud och började nästan gråta.. så jävla verkligt var de.. låter ju som om jag har gått och blivit knäpp.. men jag började fan gråta. De var helt otroligt! 

Prova själv och se om de funkar:

* Börja med att leta upp några hörlurar, gärna sånna där som du stoppar in i öronen.

*sen sätter du dig ner så de är skönt och bekvämt (bäst resultat om du ligger i sängen)

*klicka på länken här nedanför, och höj volymen på ganska högt, ungefär sån volym som de brukar vara på en konsert. 
Iron Maiden – Fear Of The Dark (Live In Buenos Aires 7/3/08)

Lutar dig tillbaka och blunda, när musiken börjar spela så försöker du leva dig in i hur de är, du ska vara en person som är där, du ser den stora folkmassan, killarna som spelar på scenen.. gäller att ha bra fantasi och kanske bäst om du stänger in dig i nått rum där de är lugn och ro.

Kanske inte funkar för er.. men för mig funka de då!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0