Viltcamping

Har nyss kommit hem från viltcamping i Djupträsk..
skönt att komma hem och duscha och få göra sina behov
på en riktig toalett. Men annars ska jag inte klaga, jag föredrar
 hellre viltcamping än vanlig camping, inte behöva bry sig om
 hur man ser ut, ingen ström, sitta vid en lägereld och berätta historier
och  så klart att få fiska.. underbart! I alla fall, i fredags for jag till
Minna i Älvsbyn, vi for och snodde mamma och pappas bil och for till
Klövern och badade.. kändes jävligt konstigt att fara och köra bil själv
med bara Minna, Sen såg vi en JÄVLIGT dålig film. På lördag körde jag
själv till djupträsk där mamma och pappa, Familjen Lövgren, och familjen
Kalsson/öghren var. Fiskade och mös på hela kvällen..supermysigt!!
Vi "barn/ungdommar" satte oss på bryggan och började berätta
spökhistorier och sånt som vi har varit med om själva och sånt
vi hade hört.. Allsåklubben gänget.. bara Tobbe som saknades 
Personerna som jag har växt upp med.. känns nästan som 
sina egna syskon.. 

Och nu har jag hunnit äta ett skrov från korvgubben, väldigt gott
och sen blir det att fara till Emelie och Fredrik och se Solsidan
maraton som Carro fick i födelsepresent.. Sådär ser mitt liv ut just nu
och ingen kamera hade jag med mig så inga kort blir de tyvär...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0