Jippikajejj!!

Nu har jag smitit hit igen. Nu ska jag berätta hemlisen som inte är en hemlis längre. Igår skrev jag teoriprov och idag har jag kört upp så nu har jag äntligen körkort. känns underbart! for ut och körde efter jag hade klarat körkortet med Carro och bara körde och körde det kändes så konstigt att få köra själv utan någon som sitter bredvid, så nu ska jag bränna upp dom där jävla böckerna, är så less dom!! I helgen åker jag upp till Allsåklubben och firar 50års jubileum, dans både fredag och lördag, härligt. Får se om jag vågar bjuda upp någon är så sugen på att dansa!!
Jävligt tråkiga inlägg utan bilder, fifan! men jag lovar så fort jag får internet blir det mer roliga inlägg!

// Sandra Harlin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0