Var det bättre förr?








Stod och tänkte på min barndom, vad jag gjorde, vad jag hade för drömmar, osv.
Sen började jag tänka på hur det ser ut idag, jämnförde hur det var när jag
var liten och hur det är nu. Jag har en lillasyster, jag har sett henne växa upp,
dock på ett helt annat sätt än vad jag har gjort.

Jag menar självklart inte att alla har växt upp på domhär sätten, men
tro mig, det är fler än ni anar.

Jag undrar bara, vars kommer det sluta? Kommer man få plastikoperera sig
vid 10 års ålder? Kommer färgkritorna bytas ut mot smink?
Vill jag veta?


Kommentarer
Postat av: Lina

Ååh.. jag håller med dig.

2011-07-10 @ 16:56:10
Postat av: blååndiii

de är helt sant. Och jag fattar inte hur i hela helvete man kan sminka sej som ett billigt luder, undrar om de är nån som tycker de är snyggt? Och kissie, hon ger alla tjejer dåligt självförtroende och hon ser inte fräsch ut för 5 öre.. ungefär som .. ja du vet vilka jag tänker på ;) just för att dom är billiga luder men inte ser ut som kissie.. Fast dom kanske skulle vilja??

2011-07-12 @ 15:55:08
URL: http://turbopingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0