drömrummet

I morgon får vi lägenheten i Luleå, jippikajejj! dock ska den renoveras så vi lär inte kunna flytta in direkt, men efter midsommar då jävlar.  I mitt rum är jag sugen på att satsa på lite rockabilly tema, först och främst ska jag ha en tavla som lyser på väggen, sen ska jag även försöka få tag i en cadillacmodell. och det absoluta coolaste hade ju varit om jag fick tag på en jukebox. men dom kostar flera tusen kronor. Tror jag måste fara runt lite på loppisar, rödakorset, konstiga affärer, blocket för att jag ska hitta det jag söker.




 




Kommentarer
Postat av: blååndiii

Åååh vad fan ska du flytta till luleå för :O

men om du köper sånna grejer kan du ju köpa en av varje åt mej också, jag är helt frivillig ;) haha

2011-06-23 @ 16:00:57
URL: http://turbopingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0