Nej, nu är jag fan less!

Nu är jag här igen. Fast i denna jävla ångest. Dagarna har gått, veckorna
har gått.. Och jag har försökt, VERKLIGEN försökt att tycka om mitt hår.

Men varje gång jag släpper ut det, och försöker styla det för att få det
att se bra ut får jag bara ännu mer ångest. Jag trivs bara inte!

Jens har i stort sett förbjudit mig att köpa löshår. Han blir rent utav arg
när jag nämner det. Han tycker det är jätteonödigt och att jag kommer
lessna på det på en gång. (Okej, han känner mig kanske lite för bra,
men jag menar, hår är inte kläder!)

Vissa gånger intalar jag mig själv att han utan tvekan har rätt. Vid ett
annat tillfälle vill jag bara fullständigt skita i vad han säger.

Så älskling, om du läser dethär. Säg som du alltid säger "tjejer alltså..".
Du behöver inte förstå mig.

Någon som kan tipsa om något bra sätt att sätta in löshår? Så att det
inte ser fejkat ut? Ytterst tacksam för lite hjälp! :) ♥


Oj, så söt dubbis.


Kommentarer
Postat av: Din fru

Men Minna då ska du sy in det! mkt bättre än lim å clips:)

2011-06-15 @ 22:26:32
Postat av: Emmas

men snälla nån....

2011-06-15 @ 23:41:00
Postat av: kristin

Tycker du ska köpa clips isåfall! Billigast, du kan välja om du vill sätta fast det tillfälligt eller så tar du bort klämmorna om du vill sy fast det. Dessutom har du ju alltid kvar det. Vanliga extensions tycker jag personligen är snyggast,men de håller ju inte så länge och kastas ju bort när de blir slitna! Men du är fin i din längd nu oxå minna :)

2011-06-16 @ 00:08:39
URL: http://myworldrobe.blogg.se/
Postat av: Lina

men det ser ju skitcoolt ut på bilden! Jag har ju fortfarande inte fått se det... >:( haha:) Men du ser ju jääättefiin ut i den frisyren!! Allvarligt och seriöst talat;)

2011-06-19 @ 17:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0