SOMMARLOV!

..Fast näe. Inte för min del iaf, men för många andra. Så grattis till er! :)

Igår var det jättevarmt, precis som idag. Så jag, Sandra, Hanna och Linn
tog med líte godsaker och gick ner på selholmen och badade och gottade.
Var hur mysigt som helst! :)

Och idag har jobbet gått åt hvt. Varför? Jo, kanske för att det var 40 grader
varmt, inte ett moln på himmeln, inte en vindpust. Men däremot, knottinvasion
utan dess like! Var nära att avsluta mitt liv där ute på hygget, ska ni veta.

Nåväl..Bara att bita ihop. Jag njutar iaf av dessa varma sköna sommarkvällar! :)







Ikväll blir det att ta det lungt, vi ska till Tobbe och äta en massa gott och mysa på,
lovely!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0