Sommarlovet är här

Gårdagen var riktigt lyckat.. blev en helkväll hos Tobias med Minna, Linn, Hanna och Elin. Satt ute på altanen och mös i värmen och tryckte i oss en massa sötsaker. Idag sov jag till 12 och bytte i princip sängen mot solstolen. Sen blev det en tripp till Påle för sol och bad med Emma,riktigt trevligt! Sen när jag kom hem så ställde jag mig och gjorde hemgjorda hamburgare, med Bacon, sallad och tomat + Egengjord dressing. Blev såååå gott!!!
Så nu ska jag snöra mig på soffan och vila. och sen vettefan.. är så grymt sugen på att fara och fiska men vill inte fara själv.. så om det finns nån där ute som är sugen på en fisketur så hör gärna av er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0