Vårdcentralen

Har inte jobbat på två dagar nu, pågrund av en magsmärta som har plågat
mig i över en vecka nu. Så, imorse for jag på vårdcentralen, tog en massa
prover, men dom hittade inge fel, så jag ska tillbaka på måndag för att ta
ännu mer prover.. Jaja, bara gilla läget.

Idag har jag gjort en thaigryta alá Minna som stått och puttrat på spisen
i ett par timmar nu. Den innehåller bara sånt jag gillar, röd curry, nötter
och massa annat gott. Så det är med stor nervositet som jag ska bjuda
Jens och Julia på den, hoppas dom kan äta den, iaf. :)

Nåväl, ikväll ska Jens fylla i sin tatuering, så då vet ni var jag kommer hålla
hus. Sandra verkar ha fullt upp med att bli Luleåbo, det svider i hjärtat vid
tanken.. Varför Luleå, när man kan bo i Älvsbyn, liksom? :(


En bild som aldrig publiceras i bloggen, men som finns i arkivet.
Kanske har Sandra tänkt lägga upp den, kanske fega hon ur på
något sätt. Hur som helst, så tycker jag hon är coolast och finast
i världen. Håller ni inte med? ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0