...

Det kanske börjar vara dags att bloggare nr 2 visar sig igen. Ja vet, ja vet att jag är SÄMST på att blogga. men jag har inte haft någon lust på senaste tiden och har nästan inte varit något vid datorn heller.
I alla fall om ni inte visste så är jag och Minna ute på praktik i sex veckor och eftersom det har varit så JÄVLA svårt att hitta en praktikplats inom media, så fick det tillslut bli Restaurang Ormberget. Men ångar mig inte att jag bestämde mig att vara där för det är riktigt kul att vara på Ormberget, och vilken bra motion man kommer ha sen. Jag och Minna springer omkring som tokar..serverar mat. bakar, diskar och en hel del mer så har varit rätt trött när jag väl kommit hem. Igår hade min Moster öppethus på Klippet. Hon stylade mitt hår till en 60-tals frisyr. en svinrygg tror jag det heter. den blev riktigt fin. jag kan faktiskt tänka mig att ha något sånt där när jag ska gå på balen i 3an.  Tänkte jag skulle dela med mig av några bilder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0