Flottaskoll.

Sandra berättade för mig att hon skulle göra en total makeover, men
aldrig kunde väl jag i min vildaste fantasi tro att hon skulle raka av sig
allt hår! Hur som helst, så passade hon iaf jättebra i det! Hennes ansikte
och söta kinder framhävdes verkligen! :) Kanske jag också skulle satsa
på snagg?
Tåls att tänka på!

Nu sitter jag med en liten godispåse vid min sida och bara njuter av
att det är helg. Ska verkligen vila ut mig och tänka igenom allt som
jag jämt går och funderar över.. Behövs verkligen!

I övrigt, så är jag grymt sugen på att pallra mig till närmsta biograf
och se den här filmen:



Blir så glad av att bara se trailern, sånnahär filmer borde de göras fler av, tycker jag! :)


Kommentarer
Postat av: Emma Jonsson

2011-03-19 @ 11:10:58
Postat av: Emma jonsson

Så jäkla bra, vad heter den?:)

2011-03-19 @ 11:11:41
Postat av: Emma jonsson

Så jäkla bra, vad heter den?:)

2011-03-19 @ 11:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0