Dagens låt






Åh jag får Nostalgikänslor när jag hör dom här låtarna.
Vi hade det här albumet med Smokie hemma när
jag var liten och vi lyssnade ofta på Smokie.
Sen för några år sen var jag och min familj och såg
Smokie, Status Quo och The Refreshments på Gylsaudden. 
Så jag kan ju låtarna utantill nästan.
Så nu sitter jag i mitt rum och sjunger med och njuter.

Idag ska jag frossa i mig godis och fika.
för imorrn är det bannemej slut med sånt som är sött. Då börjar det nya livet.
då ska lite extra gottegrishull brännas bort. Beach 2011 HÄR KOMMER JAG!
Får väll se om jag lyckas hålla det den här gången.
Är ju lixom inte första gången jag säger "Nä nu jävlar, på Måndag börjar det nya livet" 
Måndag: " Fan vad gott med bullar...ska jag äta? Nä nu ska jag inte äta nå sött...
men en liten bit kan jag ta...Äh vafan nu har jag ju ätit en bulla..då kan jag ta en till"

Blir alltid så!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0