Holy diver

You've been down too long in the midnight sea,
oh what's becoming of me... Gotta get away, get awaaay.
Nannaaaa.. Holy diver! Holy diveeeer! Yeeah, alright!

Har fått låten "Holy diver" med Dio på hjarnan. Vaknade
vid halv åtta tiden, och kom på mig sjalv ligga och nynna
på denna låt, underbart!

Och återigen, så funkar inte internet for mig. Så jag sitter
på Jens dator, med norskt tangentbord.

Och idag, ar det dagen med stort D! Dagen då en liten skit
blir megastor, myndig och hela koret! Grattis honeybabe på
18 års daaageeen!
Och nu lamnar ni inte denna blogg forann ni
lamnat ett litet "grattis" va? ;) BRA!

Så, lite senare idag blir det att fara och gratta stora lillskit.
Innan det ska jag hinna med massor, kanske bast att borja
redan nu? Japp, jag kor på det!

Ha en bra dag, horni! (<-- ahahah, markte nu att ordet blav
lite fel utan o:et med två prickar. Men ni vet vad jag menar!)

Tumblr_licbw2tmoa1qd0pkno1_500_large
Bakade denna till Sandra igår! eheh





Kommentarer
Postat av: Lina

Har du seriöst bakat den själv?? :O :O Kanske inte är nån idé att fråga här men.. kunde inte låta bli:)

2011-04-14 @ 16:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0