i'm just kidding

Nejnej, jag har inte rakat av mig håret. Skulle aldrig våga göra det. även fast det har varit lockande flera gånger. Förut skrev jag ju här på bloggen att det skulle ha varit kul att få en total makeover när man fyller 18. Den önskan blev sann. Mina älskade föräldrar gav mig en makeover i en för tidig födelsedags present. Min Moster Kristin fick fria händer med både färgning och klippning, Så i torsdags fick jag min makeover. rött och kort hår. riktigt snyggt blev det. Sen idag blev jag sminkad av Hanna och sen stylad av Kristin. och sen även fotat, så om bilderna blir bra så kanske bilderna sen kommer att hänga uppe i skyltfönstret på Klippet.
Tack så JÄTTE mycket Kristin och Hanna för att ni ville ställa upp och fixa mig. Jag blev jätte nöjd och det var riktigt kul :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0