Tisdagen den tjugoandra.

Har egentligen inget speciellt att blogga om, har bara ett "måste" inom
mig att jag måste blogga. Vare sig jag har nånting att blogga om, eller inte.

Idag har det inte hänt så speciellt mycket. Jag och Sandra bakade en kladdig
citronkaka och därefter kakor, vars deg såg ut som nått annat. Och bara för
att jag och Sandra är som vi är, var vi tvungen att hitta på lite hyss med denna
kakdeg. Vad det var kan ni klura på, men kul vare! ;)

Vi slutade lite tidigare, så medans Sandras föräldrar gjorde nånting gick vi
en sväng på stan. Var av min look bestod av mjöliga byxor, flottigt
hår och nästintill osminkad face, det är jättesött. Speciellt i en sådan stor
stad som Luleå, bland en massa modechicks. JAPP.

Fick i alla fall med mig en eyeliner och ett par krokar, lagomt kul och
välbehövligt.


Såhär ser vi bytheway ut om dagarna. Och om ni tror, att det på mina läppar är kladdkakesmet,
då har ni förbannat fel! För det är det inte. Jag gillar inte ens smet, inte alls.

- MED KNIVEN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0