Tisdagkväll

Nyduschad och fräsch efter svettig promenad och solning, så nu sitter jag här och väntar på att Storebror ska börja..Heja Gurkan!,Gurkan!, wååhå! I alla fall, hittade några gamla bilder på jag och Minna från när vi precis hade börjat 1an på Gymnasiet. Tror att det där är en av dom första bilderna som jag och Minna tog med skolans systemkamera. Tycker dom är rätt gulliga, så bjuder på dom.





Bruna och fina. Kolla in Minnas lösnaglar..hihi. Hon hade fått nå för sig att hon skulle
gömma sina vanliga naglar med lösnaglar.

 Inte ofta man får se bilder på oss va?
Så njut!


Kommentarer
Postat av: Linn

Jag har bestämt mig för att inte stressa med körkortet nu! Tycker bara det är jobbigt då alla tycker att man borde ha tagit det för längesedan! haha. Och jag känner som du sa, att först måste man lära sig hur allting fungerar. För jag känner mig inte säker i trafiken för 5 öre haha ;). Nej jag gör som du och väntar tills man känner att man själv är redo :).

2011-03-23 @ 12:28:37
URL: http://linnooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0