Träsmak i rumpan.

Följde med Jens till hans jobb idag och åkte skogsmaskin, kan säga
er att det tog på rumpmusklerna att sitta och skumpa på ett hårt
underlag, men ack så värt det! Tycker det är jättekul att åka! :)

Hade egentligen tänkt göra bort en fotouppgift, men jag hade verkligen
inget fotohumör idag, så den hänger kvar över axeln..

När vi kom hem var jag trött som bara den, bara för mig som stormen
lyckades förstöra sömnen? Trodde seriöst huset skulle blåsa omkull..
Hur som helst, så är det första jag gör när vi kommer hem att lägga
mig i sängen, och vad tror ni söta (läs:jäkliga) lilla Enya gör då!? Jo,
hoppar upp i sängen och pissar! I SÄNGEN, ALLDELES BREDVID MIG!
Så det var ju sådär lagomt kul att börja skrubba madrass och renbädda.
Jaja, nu är det i allafall gjort!

Nu inväntar jag halv åtta hos mig, sen blir det bannemig att sova!

somvanligt dampar blogg.se, så det blir ingen bild.


Kommentarer
Postat av: Lisa

alltså ni går ju fan it ut med hunden, Nu får hon komma och bo hos moster lisa! ni har ju fan uppfostra hon fel! särsärsärsärsärsärsär!

2011-03-03 @ 21:19:12
URL: http://dahl.blogg.se/
Postat av: Lisa

alltså ni går ju fan it ut med hunden, Nu får hon komma och bo hos moster lisa! ni har ju fan uppfostra hon fel! särsärsärsärsärsärsär!

2011-03-03 @ 21:19:34
URL: http://dahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

jåjåjå! ta hon ändå till mig imorgon :) zigge vill va m hon!

2011-03-04 @ 10:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0