Äntligen helg

Gud vad skönt med Fredag. Veckan har gått snabbt och det märks att man inte är van att gå omkring hela dagarna. Både jag och Minna går och klagar på att vi har ont i fötterna varje eftermiddag, och jag känner nu att jag är trött och sliten i kroppen. Men man vänjer sig säkert. Jag och Minna kommer vara grymma inom Restaurang yrket sen efter praktiken. Veta precis vad som ska göras, var allt finns och vara blixtsnabba med att servera mat osv. Kommer nog bli grymt bra. Får se vad helgen har att erbjuda. Har då inget planerat, ska bara ta det lungt och sova skulle jag tro, den som lever få se.
See ya!



Kommentarer
Postat av: Kristin

Ja visst får du det! :) Jag har förresten hämtat ut min nya kamera nu :)) Ska testa den imorgon! Spännande.....

2011-03-11 @ 23:17:16
URL: http://myworldrobe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0