Tralala

Sportlovsveckan har gått så jäklarns fort..jag har inte alls hunnit med, och jag har då verkligen INTE sportat något heller, eller ja, om dans, jobb och shopping gills som sport, så har jag nog motionera lite i alla fall. Igår var jag i luleå på blackis och dansade. Var väll inte sådär jätte taggad var mest 50+are  men det var kul ändå. Haha låter så gammal när jag skriver att jag har varit ute och dansat. men det är jätte kul och det finns faktiskt killar från 18 till 25 som är ute och dansar, om man far på danser där det spelas modernare musik tex Blender, scotts och dom där. Visste egentligen inte vad jag skulle blogga om så då hamnade jag på det här ämnet. Så kan det bli ibland.


Gapa stort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0