Sandras lördag

Hallå i stugan.
Idag har jag hjälpt till hemma med att rensa bort en massa skräp från vinden. Tog några timmar, var en hel del saker där uppe. Men det var riktigt kul faktiskt, hittade en massa gamla saker som jag glömt jag har haft, leksaker, kläder, teckningar, gamla brev från brevvänner, jätte gulliga brev som man nästan blev rörd av att läsa. kommer ihåg att vi hade en brevlåda på skolan som vi fick skicka brev till varandra. Varje fredag så tömde vi den och delade ut breven..måste vara där ifrån jag har fått dom.. minns då inte ens att jag hade sparat dom, men tydligen måste jag ha gjort det, eller Mamma rättare sagt, verkligen kul att ha nu.  

Sen efter det så bakade jag en Annanaspaj, blev jätte god. Så det har som blivit en hemmakväll för mig idag. Har inte ens varit utanför dörren idag. Men det har varit riktigt skönt..gått omkring osminkad, uppsatt hår, mjukisar och pappas t-shirt hela dagen. Ibland har man sånna dagar då man bara vill vara hemma. Och en sån dag har jag verkligen haft idag. Så...ja, så här har min dag sett ut, kanske inte så händelserik..men jätte,jätte skön, dessutom är Carrofia borta så får lite extra uppmärksamhet av mina päron, hihi











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0