Stöpt i samma form

Jag har några filmer som jag ser om och om igen och blir aldrig less på dom, jag kan se dom hur många gånger som helst, i vissa filmer kan jag t.o.m alla repliker, låtar osv. Vet precis vad som ska hända men ändå älskar jag dom ändå. Nu undrar ni kanske vilka filmer det är, det är. Grease 1 & 2. The ousiders, Dirty dancing, Dangerous mind och Cry baby Har aldrig förut förstått vrf just dom här filmerna har fastnat just mig....tills för några dagar sen. Då kom jag på det. Alla filmerna har med en viss typ av kille, som egentligen ser likadan ut..även fast det inte är samma person (kolla bilderna nedan så förstår ni) när jag väl tänker efter så förstår jag varför jag tycker om dom här filmerna..det är ju för den där killen, killen med skinnjackan, det ruffsiga håret och den tuffa och hårda yttre, men med den mjuka insidan.Min drömkille måste det ju helt enkelt vara. Helt otroligt egentligen. så häftigt när man upptäcker nått sånt här. Synd bara att det typ inte finns en enda kille som ser ut sådär idag, var nog egentligen tänkt att jag skulle leva på 50-60 talet....inte 2000-talet, för allting blir ju bara mer och mer tydligt, jag dansar bugg, jag älskar gammal musik och blir tokig när jag ser gamla raggarbilar. Men tro nu inte att jag tycker nutidens killar är fula, Absolut inte, nog finns det killar idag som jag tycker är snygga. Men det är något mycket speciellt med den där killen. 

                                                                       Grease 1 & 2



Dirty Dancing & the Outsiders


Dangerous mind & Cry Baby



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0