Varmt välkommen, kära internet. Hoppas du kom för att stanna!

Har jag bestämt mig för nå, då är det bara så. Då ska det hända
och ske. Inte imorgon, inte nästa dag, utan idag. Så sagt och gjort,
så gick jag och köpte en jäkla kavel igår och bakade dessa eländiga
bullar. Goda blev dom i alla fall!

Hej på er!

Nu har jag äntligen fått tillbaka internet. Får väl se hur länge det
stannar denna gång, börjar bli less på att vara utan om vartannat.

Har inte hänt så mycket under dessa dagar jag inte bloggat ordenligt.
Har lagat en massa mat dock, och petigalillajens har tyckt om allt jag gjort.
Vilken lycka! :) Tänkte snart lägga upp ett recept på underbar fläskfilé som
jag gjorde i Söndags.


Sånt man gör på datorn när man inget internet har.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0