Alla är vi bovar, vissa bär makten andra bär handklovar.

Ännu en dag blandad med känslor. Samtidigt som jag bara vill gräva
mig ner under jorden, vill jag visa mig stark och minsann inte ge upp
i första taget. Ibland känns det som att allt och alla är emot mig, ibland
känner jag mig ledsen, ibland arg. Näe, ett sommarlov skulle nog vara
den rätta medicinen.

Ändå lever jag med faktan att detta förhoppningsvis är den sista skolveckan
på jättelänge, nästa vecka får jag nämligen börjar jobba. Känns otroligt, otroligt
bra! :)

Idag fick jag mig en rejäl sovmorgon och nu sitter jag och väntar på att dagens
3:e och sista lektion ska börja. Sen ska jag synda och äta en mjukglass, laga
spagetti och köttfärssås och till sist, ska jag ut och motionera för kung och fosterland.
Ska försöka få med mig Jens ut också, men det är lättare sagt än gjort.

Hela förra veckan var en syndarvecka för både mig och Sandra. Men nu är det
en ny vecka, med nya tag! Sen hoppas jag att jag kommer slita som ett djur
på planteringen, och förhoppningsvis få bort lite onödigheter från kroppen. ;)


Jag kan bara inte vara seriös på bilder. Det är helt omöjligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0