Du överdriver som fan


Håller verkligen med dig Lisa. Minna du överdriver som fan! Av det lilla jag fick se av ditt hår igår tyckte jag du var jätte fint, de finns absolut ingenting att skämmas för, och då fick jag dessutom se håret när det var ofixat och typ tjorvit eftersom du envisade med att ha det i en toffs, tänk när det är stylat, du kommer ju fan se ut som Katy perry, erkänn att de är en viss likhet mellan dom.


Det är bara nå hjärnspöken som förstör för dig, du tror att du ser förjävlig ut fast du är fin, "ser ut som en liten flicka, har jätte tjockt ansikte" allt vad du då har sagt, men jag tycker du är jätte fin och jag tycker du ska våga släppa ut håret!





Kommentarer
Postat av: Emma

Håller med! du är sötast minna, så ge dä nu förfan! :)

2011-05-12 @ 15:29:29
Postat av: Linn :)

Minna det såg ju jätte fint ut, den korta stund jag fick se ditt hår idag :). Håller med Sandra, det är bara du som tror att det inte är fint. Alla andra ser att det är fint :). Så imorgon tycker jag att du kör på utsläppt ;D

2011-05-12 @ 17:55:32
URL: http://linnooo.blogg.se/
Postat av: Tobias

Hon passade svin bra i kort hår! och dom var väldigt lika! :p

2011-05-12 @ 20:52:14
URL: http://tobiincity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0