kulliv.nu

Vad ville du bli när du var liten: Delfinskötare.

Blev du det:
 Nepp ;)

Om du vore ett djur vad skulle du vilja vara då: En örn.

Vem/vilka vet mest om dig: 
Det är nog Jens, Sandra, Emma och Lina.

Vad är du allergisk emot: 
Pälsdjur, som dock verkar ha försvunnit till största del, tack o lov! :)
.
Hur många par skor äger du: 
Inte många. Skor har aldrig varit någon jag intresserat mig för.

Vad tycker du om idrott: 
Ibland kul, ibland tråkigt.

Vilken mat gillar du inte: 
 Skolans mat.. Kåldolmar, fiskbullar, med mera..

Vilken bil kör du?
En Ferrari Enzo såklart!

Om du fick åka vart du ville på semester, var skulle det vara: 
Thailand! Eller London.

Var vill du dra dig tillbaka: 
Till mina mindra dagar. Old times, good times.

Har du några spännande nyheter att berätta för oss: 
Jag är gravid i 15 månaden.

Hur många tatueringar har du: 
En. Men snart kommer nummer två! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0