Låt mig pressentera Tofsen.

Som jag sa igår, skulle jag be Emma både klippa och färga mitt hår. Färgningen
blev jättebra. Men trots att Emma varnade mig om att hon aldrig klippt förut, så
envisades jag om att hon skulle ta bort mina nötta toppar.

Men på nått sätt, blev det inte som jag ville. Så nu sitter jag här, med jättekort
hår, som knappt når ner till axlarna. En ångest tynger mig, jag trivs inte, jag
passar inte i kort hår, vill bara spola tillbaka tiden, eller få det att växa med
turbofart. Ingenting utav det går. Och att sätta i löshår kostar en förmögenhet,
som jag inte har. Så det är väl bara att acceptera..

Hur som helst, så vägrar jag att släppa ut håret. Så från och med nu, får ni
se på mig som Minna med dendär tofsen. Är iaf glad att håret räckte till att¨
få till en..



Har inte varit på världens bästa humör dom senaste två dagarna. Så, blogghumöret
är inte heller på topp. But I will be back.


Kommentarer
Postat av: Lisa

du överdriver somfan -.-

2011-05-12 @ 13:37:52
URL: http://lisasofiedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0