Thai kök.

Jens var tydligen inte sugen på någon spagetti och köttfärssås idag,
så istället kom han med förslaget att fara på den nyöppnade Thairestaurangen,
inte mig emot! :)

Jag och tog Panäng med kyckling, och Jens tog friterad kyckling. Och det
var otroligt gott!
Drack nästan upp såsen, muums!

Kommer ihåg när Bill Nilsson (Älvsbyns kommunalråd) var på besök på skolan
i högstadiet, och frågade vad vi ungdomar ville skulle finnas i Älvsbyn. Jag svarade
snabbt "En thairestaurang!". Han skrattade bara och sa att han tyvärr inte kunde
fixa de, vilken besvikelse.

Men nu har iaf någon vänlig själ öppnat en thairestaurang i lilla Älvsbyn! Och jag
kan försäkra er om att den inte kommer gå i konkurs. För jag vet nämligen två
personer som rent utav kommer bo där. Näe, hur kunde ni gissa att det var jag
och Sandra? ;)
Och att den ligger mitt emot skolan, kan man ju inte heller klaga på!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0