Hejda gottegrishull

Imorgon börjar allvaret om igen och ett nytt liv startar för mig och Minna, då börjar projekt "hejdå gottegrishull"
Jag och Minna ska under 8 veckor träna och försöka hålla oss undan från bullar, läsk godis och alla dessa godsaker som finns på denna jord. Vi ska försöka gå/springa/cykla elr någon annan slags träning en timme varje dag.
Skänns inte alls jobbigt faktiskt, jag är riktigt, riktigt taggad, ska bli skönt att få bli av med lite extra hull. Och tro nu inte att vi ska storbanta och tappa en jävla massa kilon, vi har bara tänkt få bort lite gottegrishull, för att vi båda tror att vi skulle må mycket bättre då.
Mitt mål är att försöka gå ner 5 kilo och få mina armar lite smalare och även få magen att bli lite plattare, sen är jag nöjd. Jag trivs att vara mullig, jag ska inte vara trådsmal och jag skulle verkligen inte vara sandra om jag var jätte smal, så är det bara.

Kommentarer
Postat av: millyyy

vad fint tänkt, att du inte skulle vara sandra om du var trådsmal. tänk om alla skulle tänka så och sluta hetsa :)

2011-05-02 @ 00:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0