Gör en sån här jag med.

Vad ville du bli när du var liten: "Sjungerska" i farfars loge

Blev du det:
 Nej!

Om du vore ett djur vad skulle du vilja vara då:  Jag vet faktiskt inte, kanske en fisk, jo det får bli en fisk...fråga mig inte varför.

Vem/vilka vet mest om dig: 
Minna, systeryster, Kusinvitamin skulle jag tro.
Vad är du allergisk emot: 
Nästan alla jävla frukter, Äpple, persika, aprikos, annanas, ja det räcker för att ni ska fatta att det är JOBBIGT! Pollenallergiker är man också. .
Hur många par skor äger du: 
3-4 kanske?
Vad tycker du om idrott: 
Nja beror på vilken idrott man spelar. och med vilka

Vilken mat gillar du inte: 
 Skolans mat.. Stekt korv, blöta. Sen äter jag det mesta

Vilken bil kör du?
Självklart en cadillac eldorado 59, vad annars?

Om du fick åka vart du ville på semester, var skulle det vara: 
Thailand!

Var vill du dra dig tillbaka: 
vid nån sjö någonstans, långt bort från trafik och skit, ett ställe där man kan njuta av livet.
Har du några spännande nyheter att berätta för oss: 
Ja jag har många spännande nyheter, men en av dom är att jag kommer bli Luleåbo till sommaren

Hur många tatueringar har du: 
Ingen, men snart kommer de en.



Kommentarer
Postat av: Tobias

VAD FAN :O! bara 2-3 par ! Sandra vi måste fara och köpa lite skor till dig!

2011-05-10 @ 19:48:23
URL: http://tobiincity.blogg.se/
Postat av: Kristin

Hahaha...jag tyckte Tobias kommentar var kul!! :) Men va tusan...har ni fått tag på nån bra lägga?? Fast jag vet inte om jag tycker ni ska flytta till Luleå....trivs bra med att veta att ni endast är ett stenkast bort!! :) Kraam

2011-05-12 @ 01:07:55
URL: http://myworldrobe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0