negativa bloggen

Sitter här nyduschad och mer fräsch än vad  jag var i morse, kände redan igår att jag hade nå konstigt i kroppen seg som fan och det syntes i ansiktet att jag inte var riktigt 100% kry, glansig i ögonen, mörk under ögonen å typ svullen i ansiktet, men eftersom vi hade filminspelning hela dagen så bestämde jag mig ändå för att fara, sen när jag kom hem var jag så TRÖTT så powernapa i en timme, fortfarande jätte trött så slog på en film och sen sov jag. Sen i morse var jag också lika hängig, så jag stannade hemma från skolan och sov ännu mer. Vaknade upp och kände mig bättre. Vet inte om jag fick en liten förskylning som jag sov bort eller om det är pollen som spökar som gör mig så trött och utmattad, så den jävla pollenallergin har inte farit bort, däremot känner jag inte av något kliande i näsan eller ögonen, men det kommer säkert..

Vilken positiv blogg det här är nuförtiden, Minna klagar på sitt korta hår som hon inte vill ha, och jag klagar på min pollenallergi.. Kanske vi ska gå över till att börja blogga om allt somvi stör oss på och som vi hatar, nej usch vilket tråkig blogg det skulle bli, vi vill ju ha en blogg där folk blir glada av att läsa de vi skriver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0