Sandra tycker och tänker.

Helgen har väll varit sådär för mig.. den hade verkligen kunnat vara bättre. Lördagen vill jag då inte ens prata om den var verkligen jobbig.. men de är lixom bara gå vidare, finns inget annat man kan göra åt saken.. sen på söndagen tvingade jag mig iväg till Ormberget för att jobba lite, men slutade med att Fredrik och Lina kom och hämtade upp mig och jag for istället till familjen Lövgren och hälsade på.. blir bara mer och mer taggad för Midsommar när vi pratade lite om de.. kommer bli så KUUUL!! Tack för att ni finns mina underbara vänner från Allsåklubben. Emilia, Fredrik, Tobbe, Emelie, Otilia, Carro. Ni är verkligen sanna vänner. Puss på er! <3
Och jag hoppas verkligen att våran vänskap kommer finnas kvar även fast Allsåklubben inte finns kvar.

För er som inte vet så är vi ett gäng som bara träffas tillsammans en gång per år och det är på Midsommarhelgen.. Vi har lekt tillsammans sen vi var jätte små, Tobbe "minipolisen" som vi kallade honon, en söt knubbig liten pojke som alltid tog på sig en för liten leksaks polisdräkt och lekte ordningsvakt när det var dans.. Fredrik en söt liten glassögonorm som jag var lite små förälskad i och hans jobbiga lillasyster Emelie som vi tyckte var jobbig eftersom hon pratade så mkt (tycker verkligen inte du är jobbig nu Emelie) Emilia, min bästis som jag delade kompishjärta med och vi hade en gemensam bok som vi skrev hemlisar i.. vi kallade oss för Attack och Tiffany (våra älsklingshästar på Älvsbyns ryttarförening) vi hittade även på kodord för att vi inte skulle avslöja något. Otilia och Carro eller rättare sagt tvilingarna som dom för det mesta fick heta eftersom det var så många som frågade om dom var det.  Två små spinkiga blonda tjejer som alltid lyckades klä sig likadant hur dom än bar sig åt, och som alltid hitttade på en massa bus och ÄLSKADE att retas med deras storasystrar.. vi 4a Älskade dansbandet Spektrum som alltid spelade på midsommarafton ett band med en massa snygga killar (vuxna killar) vi hade var och en favorit i bandet. Och så lilla jag då, en knubbig liten tjej med ihopväxta ögonbryn och som kletade skum på Tobbe för att vi skulle få kontakt med dom eftersom vi var för blyga för att prata med dom.. Från början sprang vi för det mesta och jagade varandra och höll på.. sen blev det mer och mer vänskap och nu har det gått så många år, känns som om allt är som vanligt när vi träffas igen.. känns som om inget har förändrats sen sist vi sågs även fast det har gått ett helt år..

Oj vad mycket text det blev. skrev mest för att få skriva av mig.. kändes så jäkla skönt.. skänns som om jag kan skriva hur mycket som helst men såg på klockan nu och jag borde verkligen sova. skolhelvetet imorrn.. Vill bara ha sommarlov.. vill flytta här ifrån.. börja om på nytt.. lära känna nytt folk.. känns att jag behöver en förändring i mitt liv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0