Kanske bäst att lyda

 

Håller på att läsa en bok på svenskan som heter förnuft och känsla, har försökt 1000gånger med att läsa den förbannade boken.. men den är verkligen svår läst och jag fattar ingenting av handlingen.. Så jag slutade läsa boken.. och nu sitter jag här en söndagskväll med en uppgift som ska vara inne imorrn. När jag då försiktigt fuskar lite grann och kollar efter bokrecension på internet så är det första jag läser:

"Handlingen är ju känd för de flesta (och för er gymnasister som letar recensioner på nätet när ni inte orkar läsa boken själva, ni får leta annorstädes) så den tänker jag inte gå in på."

Ojoj kanske bäst att jag håller mig till boken ändå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0