Bra start på veckan

Hade bara en lektion idag så började 12 och slutade 1, ganska slapp dag, och riktigt varmt och skönt är det ute nu, sommaren är på väg och jag är på så himla glatt humör nu för tiden, det är underbart, dessutom har jag märkt att jag inte reagerar lika starkt på Pollen längre, upptäckte ju att löven håller på att slå ut, och vid den här tiden brukar jag gå och nysa och snuva hela tiden, men jag känner ingenting än så länge, håller tummarna att det har försvunnit. Svängde in en snabbis på Ica på väg hem och köpte ingredienser till en tonfiskröra, så nu är den i kylen och gottar till sig, kanske snör upp en bild sen och om ni har riktigt tur kanske även ett recept. Mitt första recept, vrf ni inte har sett så många recept från min sida är för att jag aldrig följer ett recept, jag hittar på mina egna och kommer sen inte ihåg hur jag gjorde, det är så himla typiskt mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0