Håll alla era tummar och tår.

Ska snart gå och lägga mig, hela dagen har gått ut på att ta det lungt
och tänka. För imorgon kommer det krävas mycket. Många känslor,
mycket tankar, mycket styrka. Säger inge mer än att jag ska på förhör.
(jag vet att du säkert fick 1000 tankar om vad det kan handla om. Och
jag tänker inte berätta de. Men nej, jag har inte blivit kriminell eller nå
liknande. Allt är komplicerat, okej? Jag vet knappt själv vad som händer.)

Anyway. Så kommer det gå bra. Jag har ställt in mig på att det kommer bra.
Jag tänker sätta mig där och stå för det jag tror på. Så är det bara.

Och återigen, så är jag så otroligt tacksam över alla människor jag har omkring
mig, som kommer med alla kloka ord och peppar en. Vad hade jag gjort utan
er? ♥

Och till sist,
så förstår jag att ni är less på mina sånnahär inlägg. Men jag vore
världens mest själviska person om jag skrev sånnahär saker öppet i bloggen.
Det vore inte snällt nånstanns. Så ni får ha lite medkänsla kära bloggläsare. :)♥

Men ni ska trots allt inte vara rädd för att fråga oss om saker, lättaste är om
ni lämnar en fråga i våran frågalåda,
var inte rädda! :)



Nej, nu måste jag sova. Nattinatti alla fina♥








Kommentarer
Postat av: Lina

Lycka till !! <3<3 Det kommer gå bra :) love ya <3

2011-11-07 @ 07:38:05
URL: http://linash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0