I'm not a girl, not yet a women.

Jag blir så ledsen. Men samtidigt så arg, besviken, förtvivlad, förstörd, förbannad.
Går inte att beskriva.

Jag har inte valt dethär. Jag är egentligen knappt delaktig. ÄNDÅ är det jag som
får ta smällen. Allt jag någonsin ville var att få er att förstå, hur jag kände. Ni
hörde nog aldrig mitt rop på hjälp, även fast jag tyckte att jag visade det så tydligt.

Allt jag någonsin ville var att kämpa. Kämpa för allt och alla. Jag ville att alla skulle
må bra, ALLA. Trots att jag försökte så gott jag kunde, tror ni att jag gjorde precis
tvärtom. Var dum och motarbetade er.

Det är inte lätt när man inte kan förklara, när man knappt får förklara. Jag är en
individ. Jag har min egna tankar och uppfattningar om saker och ting, precis som
ni. Jag har inte dumförklarat er för de. Jag förstår fullständigt att ni valde vem ni
skulle tro på, jag förstår helt och hållet.

Blir så ledsen när det känns som allt jag säger åt er är som tomma ord. Att det
inte finns nån mening i det jag säger. Även fast jag verkligen försöker få er att
förstå, att trots allt, så älskar jag er precis lika mycket som förut. Vårat liv har
bara fått sig en rejäl smäll, för alla.

Jag är rädd. Livrädd. Har aldrig någonsin varit såhär rädd. Jag är rädd för allt,
precis allt. Vad som än händer har JAG förlorat någonting, inte någon annan.

Jag saknar er så. Men vad spelar det för roll? Vad är jag i era ögon? Vill knappt
veta. Men varför? VARFÖR? Önskar ni kunde se bortom allt som har hänt, jag
är samma människa. MEN, jag är inte hur stark som helst. Jag klarar inte att
svälja och ta emot allt. Det blev för mycket, helt enkelt.



Ikväll släppte jag och Jens iväg en såndär flygande lykta. Vi önskade oss varsin
grej, utan att berätta för varandra. Ändå är jag nästan övertygad om att våra
önskningar inte skillde sig så mycket från varandra.

Var så fint att se den flyga upp i de svarta. Hur den bara for längre och längre
bort, och tillslut inte syntes längre. Måste göras om.






Kommentarer
Postat av: Emma

Allting kommer att bli bra, snart<3

2011-11-18 @ 07:42:43
URL: http://emmaaajonsson.blogg.se/
Postat av: maja

du ska veta att alla vi älskar dig hur mycket som helst, men att det känns som att de är vi som har blivit svikna, att de är du som inte älskar oss, de spelar ju ingen roll vad vi säger eller gör du vägrar ju ens försöka! du har ju valt hans parti nu, och svikit familjen, hur tror du det känns för oss? love u<3

2011-11-18 @ 15:43:29
Postat av: Linn

Du vet att jag finns här om du vill prata. Det är bara ringa när som helst natt som dag. Jag hoppas verkligen att allting löser sig snart. KRAAAM!!

2011-11-18 @ 17:41:06
URL: http://linnooo.blogg.se/
Postat av: Moa

Jag vet inte vad som har hänt, men jag finns här när som helst. Dygnet runt! <3 Styrke kramar

2011-11-19 @ 13:12:45
URL: http://moatoaboman.blogg.se/
Postat av: Lisadahl!

Mig har du tappat, hur som helst. Ingen idé du ens försöker. Du har redan sagt hur jävla mke du hatar mig och du tror på han. That´s it. youre choice!

2011-11-19 @ 15:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0