Jag umgås med mig själv istället.

Idag har det varit en ganska hektisk dag. Har flängt fram och tillbaka, väntat
och väntat, varit arg och irriterad, nästintill dött av hunger, osvosv..

Just nu sitter jag och laddar upp batterierna inför lite körtkortplugg. Har bokat
in halkbana och innan dess ska jag ha gjort alla instuderingfrågor, panikeen.
Det är inte lätt är vara allergisk mot att plugga, just so yaa know.

Nejmen, i övrigt. Jag följer INTE kvällen trend, och gör som alla andra. Dvs
att fara å se "Breaking dawn". Har sett första twiligtfilmen och näe, det var
inget speciellt med den. That's it. Jag umgås med mig själv istället. Typ.


Jag orkar egentligen inte. En dag ska jag skriva ett JÄVLIGT bra blogginlägg.
Ett såntdär som kommer vara på förstasidan på alla dagstidningar, men rubriker
i stil med "Glöm Kissies.se, Boissbaon är det hetaste just nu" Eller typ "Den nya
bloggdrottningen Minna, driver tillsammans med sin kompis Sandra, sveriges,
och nu även världens största blogg genom tiderna."
Eller varför inte "Inlägget
som gjorde Minna och Sandra till miljonärer".

Också tänker ni er en bild på jag och Sandra, med kronor på och massa glitter
runt om. Hållandes i varsin renkalv, istället för chihuor. Och istället för några
dyra märkes kläder, har vi båda på oss ett underställ från Hally Hansen.

Drömma får man.




Kommentarer
Postat av: blåndi

haha de låter bra, Kissie Bajsie och hennes lilla äckliga råtta kan gå och dö ;D

2011-11-16 @ 20:21:50
URL: http://turbopingvin.blogg.se/
Postat av: Marie

AHAHAHAH, fan alltid lika jävla kul att klicka in här XD

2011-11-17 @ 16:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0