The weight of the world is on my shoulders.

Tror jag sovit två timmar inatt. Och när jag VÄL somna, hoppar kattjäkuln
upp mitt framför facet och bara sitter och stirrar på mig i typ hundra år.
Huvva, katter är så läskiga. Man vet aldrig var man har dom, liksom.. :(

Jag är hur som haver oerhört trött. Men sover jag nu kommer jag inte
kunna somna ikväll, och det är ju inte så bra med tanke på att jag ska
upp tidigt imorgon för att fara på praktik. Nåväl. Får väl tejpa fast ögonlocken
i värsta fall.

Förhöret gick bra. Kändes det som iaf. Tror jag fick sagt det jag ville. Nu
är det bara att hålla tummarna och hoppas att allt löser sig till det bästa
möjliga.


"Dagens facelook". Nä, skämt å sido. Om du också vill få detta trötta utseende är
det bara att lägga sig fram för tven, leta upp den sämsta filmen du kan hitta ( i
mitt fall var det en svartvit film av Ingmar Bergman) och sedan inse hur jävla
roligt liv du har som faktiskt ligger och ser en svartvit film av Ingmar Bergman
klockan 4 på natten istället för att falla in i denna ljuvliga sömn. Eller nå.

I övrigt så smånöter jag en låt som Lina visade mig. Den stämmer in så jävla bra.
Som att låtskrivaren och har skrivit den till mig.. typ.

Get it right-Glee cast



"What have I done? Wish I could run, away from this ship goin' under.
Just tryin' to help, hurt everyone else. Now I feel the weight of the world
is, on my shoulders.

What can you do when your good isn't good enough?"

HA EN BRA DAG! ♥


Kommentarer
Postat av: Lina

Hahahah, jag undrade var min höjda statistik kom från och jag hittade den..! haha.. ;)



Bra att förhöret gick bra förresten! det kommer lösa sig :) puss!

2011-11-08 @ 00:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0