Knullruvs..

.. Eller inte. Faktum är att jag helt enkelt fick för mig att suga på en eldsladd,
sen bara "POFF!" (tänk er en såndär scen i tecknade filmer, när dom får en
stöt också blixtrar det till så man ser skelettet) också blev mitt hår såhär.
Ett snabbt sätt och fixa sitt hår om man vill få ett naturligt svall.

.. Eller inte. Mitt hår är helt fuckat. Men vad annars? Har man haft det i en
knut i snart 3 veckor, vad förväntar man sig? Men i helgen, då jävlar ska
håret sättas i. Hoppas du läser detta *hosthosthostjuliahosthost*. ;)

Klockan är halv 12, vad gör jag vaken?! Ska upp före 6! Ååh, min mage tar
död på mig och jag känner mig allmänt ledsen. Jag vill allt ska bli bra nu.



Jens nyss: Alltså.. Minna.. DITT HÅR STÅR RAKT UT!?
Jag: Nähä?!

Suck. Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0