Min framtida älskling

Jajjamän ni läste rätt.. så fort jag har flyttat hemifrån och
börjar känna mig mogen för att ta hand om en egen hund.
då ska en sån här liten skit få komma in i mitt liv..
en Franskbulldog.. Blir bara mer och mer kär i den, har
kollat runt lite på internet läst om rasen och kollat klipp
på Youtube och det känns så rätt, enligt dom flesta sidor
jag varit in på och läst om den här rasen så har dom skrivit:
Rasen skall vara sällskaplig. glad, lekfull, sportig och vaken.
Den är speciellt tillgiven mot sina ägare och mot barn.

Det är ju perfekt, precis så jag vill att en hund ska vara.
sen har den även fått smeknamnet clown

Sen har jag även provat göra ett test på internet om vilken
hundras som passar en bäst och tro det eller ej men det
blev faktiskt en Franskbulldog.





Så kanske om några år har jag en sån här liten skit. Jag vill att
den ska vara den här färgen som på bilden, sen är jag sugen på
en hanhund den här gången, har aldrig provat haft en hanhund
vi har alltid haft tikar i våran familj.. sen så ska den ha ett
häftigt namn.. inte nått pluttinuttit utan nått häftigt namn
som typ, Bosse, burken, zigge, knut eller nått sånt :)




Kommentarer
Postat av: Linn

Näää så himla söt :). Jaa det tycker jag verkligen att vi borde snart!! :) Vi får ta och höras någon dag:).

2011-11-13 @ 17:06:12
URL: http://linnooo.blogg.se/
Postat av: Kristin

Hörru....glöm inte bort lille molle-man nu ;)...naaw så söt liten fralla...vem kan motstå ett sånt ansikte? :)

2011-11-13 @ 21:31:32
URL: http://myworldrobe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0