OMG


Okej, om det finns ett pris för hur pass mycket man kan klaga, så lär jag vinna det.
Men jag tänker jätteofta på barnen i Afrika, dom på Titanic, dom i andra världskriget,
osv.. MEN..

..MITT LÖSHÅR ÄR BORTA!! Julia tog precis ut det, för att det hade börjat lossna och måste
sys in på nytt. Men nu påstår hon att min egna hår måste få vila en vecka! HUR SKA
JAG KLARA MIG?? Om jag inte lyckas övertala henne att sätta in det imorgon, kommer
ni än en gång få hälsa toffsen välkommen.. Eller varför inte köra på mössa och
påstå att man fastnat i någon grotesk masking så allt hår slitits bort..? Hm, får
sova på saken.

Att köpa löshår är utan tvekan bland det bästa jag gjort. UTAN TVEKAN.

Det är jobbigt. Det är de. Men måste försöka tänka positivt. En dag blir
allt bra. Jag trivs här, och jag vill ingen nått illa. Trots allting som har
hänt, och som påstår sig har hänt. Det är bara så.

Ta hand om er. Ta hand om alla ni älskar. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0