Pepptalk.

Vi hade besöksrekord igår, jäklar vad kul! Och vars kommer ni ifrån? Det bara sa "poff!"
Men välkomna, välkomna alla nya, hoppas ni stannar! :)

Tänkte att jag trots allt skulle försöka klämma fram ett inlägg, även fast jag till mesta del
sitter och nöter instuderingfrågor.. Känns så underbart att vara på G med körkortet, TROTS ALLT.

Anyway. Så har det varit en bra dag idag. Att ta praktik på ett dagis är nog bland det bästa jag gjort.
Att man har en massa barn som klänger över en om dagarna, som bråkar om vem som ska sitta
bredvid mig, att hela tiden få höra "jag tycker om dig", "jag vill se ut som du gör". Det värmer
så himla mycket i hjärtat, även fast jag känner mig som den mest utsatta och fulaste personen i
världen så blir jag så himla, himla glad. Underbara små varelser, jag skulle kunna vara där hur
länge som helst! :)

Och när jag kommer hem möts jag av ett par viftande svansar. Och samtalar med Enya gör jag
hela dagarna, ibland glömmer jag till och med bort att hon faktiskt är en hund. Men jag bryr mig
inte, det som får en att må bra är det man ska hålla fast vid.

Och igår ställde jag mig och bakade bullar, och när jag var klar hade Jens pyntat rummet, så
himla mysigt! Jag älskar julen! :)

Nejni, åter till instuderingfrågorna.
Dc0b6734b32081e4a2a3ada74b957c7c_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0