It's all because of you.

Skrev typ ett långt inlägg igår, men det kom tydligen aldrig upp? Konstigt.

Nåväl, så skrev jag att jag skulle till Luleå idag och fixa lite grejer. Men är jag
i Luleå? Nä. För duktig som jag är, så försov jag mig. Jag vaknade EXAKT när
bussen skulle gå. Duktigt!

Så nu måste jag ringa massa samtal istället för att liksom bara gå dit och höra.
Jag hatar att ringa. Bara så att ni vet.

Det är så mycket just nu! Och det känns som att uppförsbacken bara blir längre
och längre, och motvinden bara starkare och starkare. MEN, jag ska inte ge upp.
Jag ska klara körkortet, jag ska klara matten, jag ska klara ALLT.

Nä, nu ska jag få mig något i magen. Sen ska jag baka. Och ikväll ska jag följa
med Linnea på ljuspartaj och sniffa mig hög på doftljus, will be fun!


Såhär hade iaf Ica Maxi döpt sina ljuslyktor.. Jag hoppas ljusen på ljuspartyt har lika
fyndiga namn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0