Will you marry me?

Såg att Carro hade haft lite kul i våran blogg igår,
och dessutom gjort reklam för hennes blogg. Fy på dig Carro!!
LÄS INTE HENNES BLOGG!!!!

Nä skämt å sido. Sitter just nu i vardagsrummet och lyssnar
på musik samtidigt som jag håller på att frysa arslet av mig
det är så ruggit å kallt ute, helst av allt vill jag bara
krypa ner under täcket och sova tills i juni
någon gång, hade lätt kunnat göra det, är så jävla trött
nu för tiden, jag började 12 idag, sovmorgon till halv 11.
Ändå höll jag på att försova mig, tur var så kom
pappa hem på lunch så han väckte mig.
Vet inte varför jag är så trött nu för tiden.. Jag kan
sova hur mkt som helst!!

Visste ni btw att jag och Minna gifte oss i fredags.
Man måste ju passa på när de är den 11/11 2011.
Vi har varit lite hemliga med det.. men nu kan jag inte hålla mig
nå mer, så här har ni vårat kort.. visst är vi fina♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0