I brisst på ett liv.

Vad är det för färg på dina sängkläder? - Typ röda.
Vilka fördomar har du? - Att man INTE ska döma före man vet sanningen.
Är det något du aldrig skulle göra? - Plåga ett djur.
Vilket är ditt tidigaste barndomsminne? - Hmm.. jag vet inte! Har så många! :)
Vem är din bästa vän? - Sandra, Emma och Lina. Tänk om alla vore som er. ♥
Varför är han eller hon det? För att dom alltid lyssnar och bryr sig. För att dom är dom, helt enkelt.
Vad har du gjort för att förtjäna ditt liv som du har idag? - Det har jag frågat mig själv många, många
gånger på senaste tiden..!
Struntar du i att svara vissa personer när de skriver på msn? - Nejnej, man ska vara trevlig!
Varför? - För att man kommer mycket längre om man försöker vara snäll.
Finns det någon person du önskar att du aldrig hade träffat? - Njaa, inte direkt.
Varför? - Därför.
Varför gör du den här listan? - Nolifer.

Hur är din relation med dina föräldrar och respektive syskon? - Om de inte vore för allt som har hänt vore den världens bästa..
Har du någonsin skämts för en eventuell partner? - Njae, kan jag inte påstå!
Varför? - Pinsamhet i sånna fall. 
Har du någonsin gått hos en kurator/psykolog och isåfall varför? - Joo, gör de nu. För att prata, såklart.
Har du någonsin provcerat någon för skojs skull? - Har väl hänt!
Vad gjorde du? Retades.
Vilket är ditt bästa respektive värsta minne? - Bästa, när jag träffade Jens och hämtade Enya. Sämsta, allt det som händer nu.
Vilken film har påverkat dig mest? - Titanic!
Varför? - För att det är den bästa film som någonsin gjorts? Och för att den är så..djup. (haha, där fick jag nästan till de! )
Har du någon psykisk sjukdom? - Hm.. vara-alla-till-lags-sjukdomen, isf.
Äter du några receptbelagda mediciner? - P-piller.
Mår du bättre av dem? - Nej, fyfan. Mår inte bra av dom på nått sätt. 
Vilken är den sämsta film du sett? - "till det som är vackert" fyfan så värdelös.
Nämn tre saker du vill göra innan du fyller 25 - Få barn, skaffa hus, resaaaa!
Nämn tre saker du vill göra innan du dör - Få barn, leva livet, resa.
Vilken är din favoritmat? - Dethär är en sån fråga man inte kan ställa till matälskare som jag.. Men bland annat: Palt, blöta, asiatiskt, grillat... mmm.
Finns det något du aldrig skulle kunna tänka dig att äta? - Koöga.
Varför gillar du katter? - För att dom är så knäppa och söta på samma gång!

Föredrar du randigt framför rutigt, eller tvärt om? - Randigt!
När hade du feber senast? - Typ i fredags.
Beskriv dig själv med en mening utan att börja med "jag" eller ditt namn - Tjejen som failar på allt hon gör.
Skulle du kunna göra allt för någon du älskar? - Men självklart!
Varför? - De är ju de som är meningen??
Hur långt skulle du kunna gå för att skydda de du älskar?- Till svarta hålet, fram och tillbaka, resten av mitt liv.
Vilken slags musik lyssnar du inte på? - Oj.. men typ såndär gubbmusik!

Har du lätt för att bli kär i kärleken? - Joo, de har jag nog.
Varför? - För att kärlek är en rolig lek.
Har andra trott att du varit äldre än vad du är? - Haha, nej... Bara yngre.
Överkonsumerar du energidrycker? - Nej, smakar ju tjurpiss. UNDRA VARFÖR?? Nää, men nog går de väl och dricka i brisst på annat. 
Anser du att du är intelligent? - Haha.. inte nånstanns.
Är du nöjd med ditt könsorgan? - Tror jag passar frågan vidare till Jens om ni ska ha nått svar på de. ;)

Vilken del av din kropp har du fått mest komplimanger om? - Rumpistumpen.
Skulle du någonsin medverka i en porrfilm? - OM JAG FICK JÄVLIGT, JÄVLIGT mycket pengar, så kanske.
Varför/varför inte? - Skulle nog känna mig billig om jag gjorde de.
Årets bästa respektive sämsta köp? - Min äckelmobil är ju klart det sämsta. Bästa? Ingen aning.
Vad inom sex går du inte med på? - Trekant. Never in my life.
Anser du att sex blir bättre med/utan känslor? - MED!
Vilket/vilka samtalsämnen gillar du bäst? - Hmm.. ingen aning! :)
Om du hade möjligheten att få reda på hur och när du skulle dö, skulle du vilja veta de?- Neej, tror inte de.
Har du bäddat sängen? - Nejnej, man ska ju ändå lägga sig i den igen.
Har du fått ut någonting av den här listan? - Inte ett skit. Men lite kul var den allt! :)

 

Kommentarer
Postat av: blåndi

Minna-The-tjuv!!!

2011-11-23 @ 15:55:23
URL: http://turbopingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0