Dag 12 - Någon jag saknar



Tyvär är bilden snodd från google, men jag hade ingen annan bild på min farmor på datorn, så den här får duga. En bild från den tiden då hon fortfarande var frisk. Jag saknar jätte mycket min farmor, hon var verkligen en energiknippe som alltid hade ett leende på läpparna och som alltid ville att vi barnbarn skulle ha de bäst. Minns en sommar när hon kom upp och väckte oss på morgonen och så fick vi gå ner och kolla på sommarlovsmorgon, framför tvn hade hon lagt fram en massa dynor,täcken och kuddar som vi fick ligga på och se sommarlovsmorgon, efter de så hade hon fixat en maffig frukost åt oss med nybakta bullar till efterrätt.  Och om vi någon gång hade tråkigt så fanns hon alltid där och hittade på roliga saker med oss. Den finaste och underbaraste farmorn i hela världen.. synd bara att cancern skulle komma och förstöra allt! :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0